smp web site

اموزش بازی ها به ویژه بازی ark:survivalevolved

smp web site

اموزش بازی ها به ویژه بازی ark:survivalevolved

طبقه بندی موضوعی

اموزش دانلود مودها برای بازی ark:survival evolved

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱ ب.ظ




سلام خدمت شما گیمرای بازی ارک. امروز میخوام بهتون اموزش بدم که چطور توی بازیتون مود هارو نصب کنید.
1.در ابتدا شما نیاز به نرم افزار استیم داریم.
2.تو برنامه استیم اکانت ایجاد کنید.
3.توی لانچر بازی قسمت modmanager برید و روی install spacewar کلیک کنید و ازطریق استیم نصبش کنید.
4.حالا این برنامه رو دانلود کنید.لینک دانلود .
5.وارد نرم افزار بشید با صفحه ی زیر روبه رو میشید.

6.از بخش شماره یک فایل steam.exe را از پوشه برنامه استیم وارد کنید.
7.در بخش شماره دو ای دی مود مورد نظر رو وارد کنید که باید از workshop بازی در استیم پیدا کنید.ادرس ورک شاپ بازی.
8.طبق تصویر زیر ای دی مود رو کپی کنید.


9.در قسمت سوم هر مودی رو انتخاب کردید کردید.از تصویر اول صفحه چند مود سالم تو پرانتز میتوانید پیدا کنید.مثل مود 11.
10. کارتون که تموم شد از قسمت چهارم مود رو دانلود کنید اگر موفقیت امیز بود یه صفحه تو استیم براتون میاره که اون مود رو باید subscribe کنید.
توجه:بعضی از مود ها ممکنه پاک شده باشن از توی استیم اگر مد حجیمی دانلود میکنید مود اسپیس وار رو چک کنید.
۹۸/۰۱/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
امیرحسین محمدپور

ark

ارک

اموزش

بازی

مود

نصب

نظرات  (۴)

برای ARK mobile هم میشه؟

 

سلام 

من مد هارو گرفتم ولی وقتی داخل فایل بازی میریزم اجرا نمیشه چیکار کنم؟

 

من همین روش هایی که شما گفتید رفتم ولی اخرش ارور میده چرا؟ میگه انگار این کار امکان پذیر نیست ایا ویدیویی از این مد گرفتن دارید بهم معرفی کنید؟من ساعت ها ماه ها دنبال مد بازی هستم هرکار کردم نشد لطفا کمکم کنید یا اگر مد بازی دارید من ایدی تلگرام بدم برام بفرستی مستقیم تا بریزیم تو فایل ark

سلام من میتونم مد گودزیلا رو دانلود کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی